معرفی هیوندای توسان مدل 2025 + تصاویر
یک به روز رسانی ساده و موثر تنها چیزی است که یک خودرو گاهی به آن نیاز دارد. هیوندای توسان 2025 یک نمونه عالی است. تغییر ظاهری جزئی، برخی فناوریهای جدید و فضای داخلی کاملاً جدید به حفظ رقابت توسان با سایر پرفروشترینها در بخش SUV کامپکت کمک میکند. اما آیا برای تضمین پیروزی بر سگ های برتر مانند تویوتا راو4 و هوندا CR-V کافی است؟
مشخصات کلی | 2025 Hyundai Tucson Limited Hybrid |
موتور | Turbocharged 1.6-Liter Four-Cylinder Hybrid |
توان خروجی | 231 اسب بخار |
صفر تا صد | 8 ثانیه |
وزن | 3,906 پوند |
قیمت تمام شده | $30,000 (گازوئیلی) / $43,060 |
اصول اولیه توسان همه هنوز اینجا هستند. شما سه گزینه پیشرانه دارید: یک 2.5 لیتری چهار سیلندر، یک 1.6 لیتری توربو هیبریدی و یک 1.6 لیتری توربو پلاگین هیبریدی. پیشرانه 2.5 لیتری را می توان به صورت دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ متحرک داشت در حالی که هر دو هیبریدی از سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد بهره می برند. سپس میتوانید سطوح تریم خود را انتخاب کنید، از مدلهای barebones 30,000 دلاری SE FWD، تا SEL درجه متوسط که از 32,000 دلار تا 34,000 دلار متغیر است، و در نهایت، تریمهای محدود Limited که از 38,000 دلار برای FWD محدود تا 47,00 دلار متغیر است. پلاگین هیبریدی محدود.
هیچ چیز قابل توجهی از نظر مکانیکی تغییر نکرده است و به روز رسانی های کوچکی برای سیستم های مختلف اعمال شده است. مهمتر از همه، مدلهای هیبریدی، مانند خودروهای برقی هیوندای، از ترمزهای احیاکننده قابل تنظیم توسط راننده از طریق پدالهای نصبشده روی فرمان برخوردار میشوند. در غیر این صورت، این همان پیشرانه هیبریدی کارآمد و تصفیه شده قبلی است و همان موتور 2.5 لیتری غیر هیبریدی کمی بی حال است.
به روز رسانی عظیم با فضای داخلی ارائه می شود که تقریباً برای توسان 2025 کاملاً جدید است. این خودرو از فضای داخلی قدیمی قدیمی با چیدمان داشبورد تقریباً مشابه النترا و سانتافه کنار گذاشته شده است. یک پانل ابزار منحنی عریض، بیشتر داشبورد را با دو صفحه نمایش 12.3 اینچی، یکی برای دسته سنج و دیگری برای سرگرمی اطلاعاتی، در بر گرفته است. داشبورد جدید همچنین ویژگیهایی را که از اوایل دهه 90 دیده نشده بود، با یک فضای باز در داشبورد سمت سرنشین و همچنین یک پنل جدید تهویه مطبوع حساس به لمس به ارمغان میآورد.
- بررسی لکسوس NX !25 شهریور 1403
در جاده، توسان با گامی مطمئن به نشانه های خود ضربه می زند. فضای داخلی جدید بسیار قابل استفاده است، با فضای ذخیره سازی فراوان و جیب های زیادی در اطراف کابین. طرح جدید صفحه نمایش واضح به نظر می رسد و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی دارای پاسخگویی شبیه گوشی هوشمند است. همه چیز با پخش خوب مواد، از جمله برخی پارچه های بافت دار و سطوح چرمی نرم که جذابیت لمسی را اضافه می کند، با کیفیت بالا به نظر می رسد.
این مکان دوست داشتنی برای گذراندن زمان بود، تنها با چند نقص. برای نمونه، سر و صدای داخلی بسیار زیاد است، با فرکانس های بحرانی لاستیک ها و باد در سرعت های بزرگراه قابل توجه است. در بیشتر موارد نسبتاً ساکت بود، که شاید آن صداهای دیگر را واضحتر میکرد، اما غیرمنتظره بود. یک معامله شکن نیست، اما مطمئناً در تضاد با دیگر فضای داخلی عالی است.
در همین حال، جزئیات جزئی دیگری نیز مورد استقبال قرار گرفت – مانند شکافهایی برای سگکهای کمربند ایمنی عقب برای زندگی در حالی که ردیف دوم تا شده است، یا حالت بیصدا که بلندگوهای عقب را برای سرنشینان عقب خاموش میکند. توجه کلی به جزئیات و طراحی، توسان را دوست داشتنی تر از آنچه انتظار داشتم می کند.
برای خروجی قدرت بیان شده هیبریدی لیمیتد که من رانندگی کردم، خیلی مشتاق شتاب گرفتن نبود. قدرت کافی داشت، اما قدرت 231 اسب بخاری را که انتظارش را داشتم، نداشت، حتی با یک بسته باتری لبه دار. این احتمالاً به این دلیل است که هیبریدی Tucson Limited نسبتاً سنگین است و وزن آن 3904 پوند است، اما حداقل 34 مایل در هر گالن را با یک حلقه 150 مایلی ترکیب کرد. سپس سیستم پیشرفته کمک راننده هیوندای به نام Highway Driving Assist II وجود داشت. کروز کنترل تطبیقی به خوبی کار میکرد و به آرامی در ترافیک ترمز میکرد، اما متوجه شدم که مسیر بهطور آزاردهندهای منحرف میشود.
با این حال، شکی نیست که توسان به روز شده درایوهای خوبی دارد. کیفیت سواری آن با میرایی عالی بیش از ترکیبی از دست اندازهای بزرگ و کوچک بسیار استثنایی است. چیزی که بیش از همه تاثیرگذار بود این بود که چقدر نرم بود بدون اینکه در هندلینگ یا کنترل بدنه اختلالی ایجاد شود.
به طور معمول، هندلینگ در خرید یک SUV جمع و جور نقش چندانی ندارد، اما توسان نیز به اندازه کافی خوب از پس آن برمی آید تا به آن توجه داشته باشید. منحنی تلاش فرمان طبیعی و زیبا و بازخورد عالی از قفسه کمک الکترونیکی دارد. فرمان از سنگین شدن در پیچ ها نمی ترسید و هرگز احساس سبکی یا قطع ارتباط نمی کرد. تلاشی عجیب و چشمگیر در یک ماشین معمولی.
تلاش هیوندای در حد یک SUV است که می تواند واقعاً مبارزه را به رقبای برتر در این بخش برساند. فناوری اطلاعات سرگرمی و صفحه نمایش هیوندای، همانند سواری و هندلینگ، پیشرو در کلاس است و پیشرانه ها نیز کار مشابهی با رقبا انجام می دهند. توسان 2025 از نظر سر و صدای داخلی کمی کوتاه است – اما همین.
به طور کلی، هیوندای توسان یک پیشنهاد ارزش واقعی با طیف وسیعی از به روز رسانی های معنی دار و ویژگی های اضافه شده است که به یک SUV منسجم تر از بقیه تبدیل می شود. از بسیاری جهات، توسان بهترین شاسی بلند جمع و جور در این بخش است.