خودرو خارجی

پورشه کاین با تعویض دیفرانسیل خود پادشاه جدید خودروهای دریفت است

ما در طول سال‌ها چند شاسی‌بلند وحشی دیده‌ایم، اما این یکی دیوانه‌کننده‌ترین است. این پورشه کاین 2004 به طور خاص برای قرار گرفتن در کناره ها ساخته شده است، اما فضا را برای چهار سرنشین حفظ می کند. حتی یک سیستم استریو قاتل به اندازه کافی بلند است که رعد و برق V-8 و لاستیک های جیغ را از بین ببرد.

ما با این ون توسط لری چن آشنا شدیم که اخیراً در جریان رویداد Gridlife در پارک لایم راک آن را دید. پورشه V-8 که توسط TSH Auto در تورنتو ساخته شده است، مدت هاست که از بین رفته است و با یک بلوک کوچک 6.0 لیتری LS2 Chevy که با یک سوپرشارژر تاج گذاری شده است، جایگزین شده است. این موتور هنوز یک قسمت پایینی دارد و با هفت پوند تقویت متوسط، موتور 530 اسب بخار قدرت را به چرخ های عقب می رساند (سیستم AWD مدت هاست که حذف شده است). گشتاور از طریق گیربکس بی ام و از E92 335i به آنجا می رسد. ستایش، دیفرانسیل عقب استوک کاین همچنان برای همیشه پابرجاست.

کاین 9 اینچ پایین آمده است – فریم فرعی پورشه به سختی یک اینچ از سطح زمین فاصله دارد. بند های جلوی سفارشی با کیت زاویه سفارشی، زاویه فرمان کافی را برای ردپایی مناسب به طرفین می دهد. یک ترمز دستی سفارشی برای اتصال با کالیپرهای Wilwood در عقب ساخته شد. ترمزهای جلو هنوز از استخوان کاین هستند و همه ترمزها پشت چرخ های 22 اینچی قرار دارند. بله، 22 ثانیه در ماشین دریفت.

با این حال، شاید بهترین قسمت این ساخت داخل باشد. فضای داخلی کامل هنوز وجود دارد، اطراف آن توسط یک قفس رول زیبا احاطه شده است که به تزئینات پلاستیکی بریده نمی شود. در جلو صندلی‌های بنتلی را خواهید دید، در حالی که سرنشینان عقب صندلی‌های مسابقه‌ای اولیه دارند. هر سطل دارای مهارهای پنج نقطه ای برای ایمنی است. و وقتی کاین لاستیک‌ها را از بین نمی‌برد، یک استریوی سفارشی با بلندگوهای بیشتر را به صدا در می‌آورد تا یک سمپوزیوم آخر هفته برای مدیران فروش باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا