خارجی

معرفی خودروی میتسوبیشی اوتلندر 2025 + تصاویر رسمی

بیایید بلافاصله فیل موجود در اتاق را ذکر کنیم. نمایندگان میتسوبیشی به ما می گویند که این شرکت از نظر مالی روی دو پای خود ایستاده است. فروش Outlander در سال 2024 6.5 درصد رشد داشته است ، بخشی از 25.8 درصد افزایش فروش سال گذشته میتسوبیشی. و ظاهراً مشکلات نیسان حداقل برای لحظه ای بر میتسوبیشی تأثیر نمی گذارد. بله ، Outlander سکوی خود را با Nissan Rogue به اشتراک می گذارد ، اما شما آن را از پشت فرمان نمی دانید. میتسوبیشی دستور العمل خود را به زیربناها تزریق می کند تا یک تجربه رانندگی را کاملاً متفاوت و متفاوت از آن ایجاد کند.

برای این منظور ، تمام اجزای تعلیق Outlander خاص میتسو هستند. برای سال 2025 ، آنها نیز اندکی پیچ خورده اند. شوک ها و چشمه ها برای کاهش ضربه برآمدگی اولیه مجدداً مورد استفاده قرار می گیرند ، و نوار چرخان جلو بسیار کوچکتر است. فرمان نیز مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد تا با سرعت کمی محکم تر شود. به طور خلاصه ، همه چیز خیلی خوب کار می کند.

مشخصات خودرو2025 Mitsubishi Outlander
پیشرانه2.5 لیتر چهار سیلندر
سیستم انتقال قدرتCVT
توان خروجی181 اسب بخار 
Efficiency24 City / 30 Highway / 26 Combined (S-AWD)
قیمت پایه و نهایی$31,140 / $43,340

با عبور از خیابان های ترک خورده و خاردار در خارج از لس آنجلس ، Outlander آرام ، جمع آوری و بسیار چشمگیر ماند. هیچ چیز احساس سختی نمی کرد ، و همچنین هیچگونه بازپرداخت ناخواسته از طریق کابین خلبان وجود نداشت. با توجه به اینکه میتسوبیشی SUV را برای اساساً یک جعبه بلندگو نورد طراحی کرده است ، مورد توجه ویژه ای است ، یک مرتب سازی مرتب و مرتب که بعداً شرح خواهم داد.

و در حال حرکت فوق العاده ساکت است. سر و صدای باد حتی در سرعت بزرگراه حداقل است و هوم از لاستیک های 20 اینچی به همان اندازه فرومایه است. این گچ را برای اضافه کردن صدای دفع صدا در سراسر Outlander ، همراه با زمان قابل توجهی که به بهبود کیفیت کلی سواری و رسیدگی اختصاص داده شده است. در اینجا یک پرشور وسیع کاملاً مجلل اتفاق می افتد – چیزی که شما از یک SUV با قیمت اولیه 31،140 دلار انتظار ندارید.
شاید حتی چشمگیرتر این باشد که میتسوبیشی برای راحتی مخمل خواب دار قربانی نکرد. با قرار گرفتن در حالت رانندگی به Tarmac ، Outlander در سطح پیچ و تاب قرار می گیرد و در خیابان های شمال شهر می چرخد. برخی از اعتبار برای این امر به سیستم کنترل همه چرخ های فوق العاده کنترل همه چرخ میتسوبیشی (S-AWC) می رود ، که می تواند قدرت را نه فقط بین محورهای جلو و عقب ، بلکه برای کم و بیش خمیازه در گوشه ها مدیریت کند. با این حال ، این به تنهایی حداقل رول بدن یا اطمینان از فرمان را به خود اختصاص نمی دهد. نتایج ممکن است در مدل های چرخ جلو متفاوت باشد ، اما همه باید از ویژگی های متعادل برخوردار باشند. خوب ، مهندسان میتسوبیشی.

از نظر فنی ، این یک مدل تازه است ، اما حتی اگر از نزدیک نگاه کنید ، برای دیدن تغییرات تلاش خواهید کرد. در جلو ، مشبک جدید دریچه ها و عناصر یک ظاهر طراحی شده بافت را برای ظاهری نرم و صاف از بین می برد. همچنین به جای هود به فاشیا وصل شده است. در پایین ، تفاوت های جزئی در رنگ های موجود در قسمت پایین سپر وجود دارد.
در پشت ، چراغهای طراحی مجدد را پیدا خواهید کرد که یک نقوش T را اتخاذ می کنند. طرح های جدید چرخ در دسترس است ، با این همه تریم های ES استاندارد 20 اینچ. یک رنگ بیرونی جدید به نام Moonstone Gray Metallic ، تازه کردن نمای بیرونی را می پیچد. خوشبختانه ، یک ظاهر طراحی شده Outlander برای شروع کار خوب بود ، بنابراین هیچ آسیبی ، بدون خطا.
تغییرات در داخل قابل تشخیص تر هستند. من به صفحه نمایش لمسی مرکز 12.3 اینچی جدید که به طور مرتب روی Dash قرار دارد ، اشاره می کنم ، یک پیشرفت قابل توجه از صفحه نمایش 9.0 اینچی قبلی. کنسول مرکزی همچنین برای استفاده بهتر از فضای موجود تجدید نظر شده است ، و سپس ما با برند یاماها بر روی آنها به پوشش بلندگوهای snazzy می رسیم.

باور کنید یا نه ، Outlander 2025 اولین وسیله نقلیه است که تاکنون در آمریکای شمالی با یک سیستم استریو با طراحی یاماها ارائه شده است. مهندسان میتسوبیشی و یاماها در این طرح همکاری کردند که بسیار فراتر از الکترونیک است. درهای موجود در Outlander برای کاهش لرزش تقویت شد و سوراخ های خدماتی پر شد تا اطمینان حاصل شود که صدا فقط از مکانهایی که برای آن طراحی شده بود بیرون آمد. Grilles بلندگو اشکال هندسی سنتی ژاپنی را در بر می گیرد ، که گفته می شود به پراکندگی صدا به روشی مطلوب کمک می کند.
خبر خوب؟ برای لذت بردن از آن لازم نیست گران ترین تریم را بدست آورید. استریو Yamaha در همه Outlanders 2025 استاندارد است ، اگرچه در دو نسخه ارائه شده است. مجموعه اصلی دارای هشت بلندگو است ، در حالی که نسخه Premium برای رانندگی آنها 12 و وات بیشتری پیدا می کند. همچنین مجموعه ای از تنظیمات صدا برای انتخاب وجود دارد ، و بسته به سرعت خودرو ، تنظیمات برف پاک کن و سرعت فن آب و هوا ، تنظیمات اتوماتیک نیز وجود دارد. مهندسان یاماها به ما می گویند که این فقط یک حجم خاص نیست. این صدا در ثبت های مختلف جبران می شود تا به رانندگان و مسافران کمک کند همه چیز را به وضوح بشنوند ، طوفان باران لعنت می شود.
هشدار اسپویلر ، استریو خوب به نظر می رسد. اما من فکر می کنم که غذای بزرگتر در اینجا کار مقدماتی است که باعث می شود صدای آن خوب شود. درهای اضافه شده و سخت تر صدا و سیما همه در ویژگی های رانندگی چشمگیر Outlander بازی می کنند. یک لرز یا لرزش وجود دارد که باید شنیده شود ، حتی در زمین های سخت. با سرعت ، به همان اندازه که می خواهید ساکت باشد. این یک مکان بسیار آرامش بخش است که در هنگام ترافیک سنگین وجود دارد … باز هم ، یک شوکه کننده با توجه به MSRP کم آن.

با این حال ، قدم بر روی دریچه گاز نشان می دهد که چرا قیمت پایین است. پیشرانه Outlander برای سال 2025 بدون تغییر است ، با وجود اینکه به شدت نیاز به بروزرسانی در اینجا دارید. چهار سیلندر 2.5 لیتری که به طور طبیعی آسپیراسیون می کند ، 181 اسب بخار قدرت و 181 پوند فوت گشتاور را ایجاد می کند و از طریق CVT به زمین می رود که هشت تغییر دنده را شبیه سازی می کند. فقط با راننده و یک مسافر واحد در داخل ، به سختی برای ادغام در بزرگراه های شلوغ کافی است.
من می لرزم که فکر می کنم چگونه با پنج یا حتی هفت نفر در هیئت مدیره عملکرد خود را کاهش می دهد ، در صورتی که دو فرد بدشانس پیدا کنید تا در ردیف سوم به سختی بنشینند. با ایستادن 5 فوت 6 اینچ ، من به معنای واقعی کلمه نمی توانستم بدون اینکه سرم را به پایین کج کنم و حتی پس از آن ، زانوهایم در راه بود. میتسوبیشی دارای صندلی ردیف سوم در 34.5 اینچ و Leebroom در 18.7 اینچ است. بنابراین Outlander ، گرچه از نظر فنی صندلی عقب را نشان می دهد ، اما هنوز هم به عنوان هفت نفره عملی نیست ، مگر اینکه دو نفر از آنها کوچک باشند.
با توجه به عدم وجود قدرت ، این می تواند برای بهترین باشد. از یک توقف مرده در یکی از جاده های تپه ای LA ، من دریچه گاز را کف کردم و با ناراحتی تماشا کردم زیرا سرانجام خروجی به 20 مایل در ساعت رسید ، در این مرحله RPM موتور سرانجام شروع به کشیدن SUV با کمی اقتدار بیشتر کرد. من معمولاً طرفدار CVT ها هستم ، اما این نمونه ای است که یک اتوماتیک دنده ای دنیای تفاوت را ایجاد می کند. در حالت ایده آل ، 25 اسب بخار اضافی با هشت سرعت واقعی همه چیز مورد نیاز در اینجا خواهد بود. حداقل ، از شر CVT خلاص شوید. این SUV در انتهای پایین دامنه Rev به کمک بزرگی نیاز دارد.

در مورد سایر موضوعات ، من فقط با چند مورد روبرو شدم. سیستم ناوبری بومی Outlander از Tom Tom پشتیبانی شده توسط Google استفاده می کند ، و صرفاً در یافتن راه خود بدون راهنمایی های بسیار خاص کافی است. تنظیمات بهتر صندلی خوب خواهد بود ، به خصوص در روتختی های بالاتر. اما افزودن صندلی های تهویه – اولین بار برای Outlander – خوب است. در اجرای دستورات صوتی کمی تأخیر وجود دارد ، اما افسوس که این امر رایج تر از این نیست که در صنعت خودرو باشد.
من این را می گویم-میتسوبیشی به صندلی های گرم شده Outlander ، چرخ های 18 اینچی ، استریو Yamaha ، نمایشگر 12.3 اینچی و ضمانت 10 ساله/100،000 پیشرانه می دهد. این ویژگی ها به تنهایی دلخوری های جزئی را که در طول سفر تجربه کردم ، ایجاد می کند ، صرفه جویی در موتور زیر قدرت.
Outlander PHEV 2025 و نسخه جدید Outlander Trail با مضمون خارج از جاده ، در اواخر سال جاری اولین حضور رسمی را رقم خواهد زد. با این حال ، من گمان می کنم که بیشتر خریداران نسخه استاندارد را کاملاً فراتر از انتظارات خود می دانند … تا زمانی که آنها به یاد داشته باشند که میتسوبیشی هنوز وجود دارد. اگر این شرکت در حال ساخت ماشین های این کالا باشد ، باید سالهای زیادی وجود داشته باشد.
رقبا:
هوندا CR-V
هیوندای سانتافه
نیسان rogue
Toyota راوفور

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا