آئودی RS7 موتور 8 سیلندری خود را به 6 سیلندر هیبریدی تغییر می دهد ! + تصاویر

یک V-8 قدرتمند دیگر می تواند به زودی از صحنه خودرو خارج شود. آئودی در حال کار بر روی RS7 جدید است که هنوز به عنوان پرچمدار این برند با کارایی بالا عمل می کند. اما وقتی می رسد، ممکن است دو سیلندر کمتر در زیر کاپوت وجود داشته باشد.
به گفته کار، یک V-6 جایگزین موتور 4.0 لیتری V-8 توربوشارژ دوقلو فعلی خواهد شد. با این حال، این بدان معنا نیست که در این فرآیند قدرت خود را از دست خواهد داد. منابع ناشناس ذکر شده در این گزارش ادعا می کنند که از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین با قدرت 725 اسب بخار استفاده خواهد کرد. این بسیار بالاتر از رتبه 621 اسب بخاری RS7 فعلی است و بسته به باتری ها و موتورهای الکتریکی مورد استفاده، می تواند بالاتر برود. این گزارش ادعا می کند که نسخه های آینده RS7 Performance می توانند از طریق عملکردهای تقویت کننده موقت به 800 اسب بخار برسند.
ما در حال حاضر هیچ جزئیاتی از پیشرانه هیبریدی پلاگین نداریم. ما گمان می کنیم که چندین موتور را با موتور 2.9 لیتری توربوشارژ دوقلو آئودی 6 ترکیب کند و حداقل محدوده فقط الکتریکی را ارائه دهد. آئودی درخواست ما برای اظهار نظر در مورد خودروی آینده را رد کرد، بنابراین در حال حاضر، ما باید حدس بزنیم.
آئودی در حال حاضر در حال تغییر خط تولید خود است تا مدل های الکتریکی را با نسخه های احتراقی و هیبریدی ترکیب کند. A6 فعلی همانطور که می شناسیم به A7 بعدی تبدیل خواهد شد و فضا را برای A6 E-Tron تمام الکتریکی باز می کند. RS6 Avant به RS7 Avant مهاجرت خواهد کرد، بنابراین هنوز در مورد نسخه های سدان و لیفت بک همانطور که در حال حاضر وجود دارند، رمز و رازی وجود دارد. خوشبختانه، ما نباید برای افشای کامل خیلی بیشتر منتظر بمانیم. ما برای اولین بار RS7 جدید را تقریبا دو سال پیش مشاهده کردیم و در ملاء عام به عنوان یک نمونه اولیه با بدنه اصلاح شده S6 آزمایش کردیم. بر این اساس، ما انتظار داریم که اولین بازی تا پایان سال جاری انجام شود.
- برندگان جوایز بهترین موتور های خودرو از سال 200023 شهریور 1403
- هوندا آکورد 2025 هنوز زیر 30000 دلار است !!!27 شهریور 1403