معرفی خودرو جدید هوندا ، پاسپورت ! + تصاویر

هوندا میگوید نسل چهارم پاسپورت «توانمندترین شاسیبلند آفرود» آن تا کنون است و پس از رانندگی یک نمونه اولیه در ماه گذشته، به سختی میتوان با آن مخالفت کرد – هوندا پاسپورت 2026 بسیار سخت است. امروز، هوندا تمام جزئیات مربوط به پاسپورت مستحکمتر خود را منتشر میکند، از جمله سیستم انتقال قدرت بهروز، سطوح جدید تریم و ویژگیهای منظمی مانند میز پیکنیک قابل قرار دادن.
زیر کاپوت یک موتور 3.5 لیتری V-6 قرار دارد که 285 اسب بخار قدرت دارد که 5 بیشتر از سال گذشته است. امتیاز گشتاور در 262 پوند فوت ثابت باقی می ماند و یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک جدید که به طور خاص برای پاسپورت تنظیم شده است جایگزین واحد نه سرعته خروجی می شود. سیستم چهارچرخ متحرک i-VTM4 بردار گشتاور هوندا به صورت استاندارد ارائه می شود.
پاسپورت دارای بازوهای تعلیق فولادی قوی تر و بند انگشت های چدنی محکم است. هوندا همچنین میله های مک فرسون را در جلو تنظیم کرد و یک سیستم تعلیق کاملاً جدید چند لینکی در عقب اضافه کرد. این خودرو دارای ترمزهای بزرگتر 13.8 اینچی جلو است و هوندا یک دستگاه یدکی با اندازه کامل ارائه می دهد. می تواند تا 5000 پوند یدک بکشد.
- معرفی تویوتا هایلندر گرند 2025 + تصاویر14 آبان 1403
هوندا پاسپورت را در سه تریم RTL، TrailSport و TrailSport Elite ارائه خواهد کرد که هر کدام دارای عناصر ظاهری منحصر به فرد هستند. پاسپورت RTL دارای جلوپنجره مشکی، تریم مشکی، تریم راکر مشکی مات، روکشهای جلو و عقب نقرهای، و چرخهای 18 اینچی Shark Gray براق است که در لاستیکهای تمام فصل 31 اینچی پیچیده شدهاند.
تریمهای TrailSport و TrailSport Elite دارای چراغهای LED در روز کهربایی، تزئینات فلزی نقرهای، جلوپنجره مشکی براق، تزئینات مشکی براق و قلابهای بازیابی نارنجی هستند. آنها چرخهای 18 اینچی را نیز میپوشند و در تایرهای سراسری جنرال گرابر که هوندا با جنرال تایر مخصوصاً برای این مدل توسعه داده است، میپوشند.
پاسپورت 2026 طراحی بسیار ناهموارتری با فاصله بین دو محور 2.8 اینچی بلندتر، مسیر عریض تر (1.3 اینچ در جلو و 1.5 اینچ در عقب) و افزایش نسبت داشبورد به محور با اورهانگ جلو کوتاه تر دارد. دارای فاصله بیشتر از زمین و زاویه نزدیک شدن بهبود یافته است و TrailSport دارای صفحات لغزنده فولادی برای محافظت بیشتر از زیر بدنه است.
قسمت سقف مشکی مات در عقب صرفاً برای طراحی ظاهری نیست. هوندا به طور خاص این بخش را بدون رنگ نگه داشت تا مردم بتوانند بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن بدنه، تجهیزات بلند را به SUV تکیه دهند.
در داخل، فاصله بین دو محور افزایش یافته معادل 1.3 اینچ فضای پای عقب بیشتر است. همچنین دارای یک نمایشگر دیجیتال 10.2 اینچی درایور و یک صفحه نمایش 12.4 اینچی اطلاعات سرگرمی است که 54 درصد بزرگتر است. دارای Google Built-In، Android Auto و Apple CarPlay است. همچنین دارای 10 جا لیوانی است که شش عدد آن برای یک بطری آب با عرض 32 اونس کافی است.
طراحی جدید همچنین ظرفیت بار پاسپورت را بهبود میبخشد و اندازه آن تا 83.5 فوت مکعب در پشت ردیف اول و تا 44.0 فوت مکعب در پشت ردیف دوم است. پاسپورت جدید همچنین باعث بازگشت میز پیک نیک چهار نفره قابل استقرار می شود که به عنوان یک قفسه بار هوشمندانه ذخیره می شود.
هوندا مدل RTL را با روکش چرمی و درب برقی تزئین کرده است. TrailSport دارای چرم مصنوعی، دوخت کنتراست نارنجی و سانروف پانوراما است. TrailSport Elite دارای صندلیهای چرمی سوراخدار، صندلیهای جلو دارای تهویه هوا، کنترلهای تهویه مطبوع عقب، سایهبان درهای عقب و سیستم صوتی ممتاز Bose با ۱۲ بلندگو است.
هوندا این پاسپورت را در هشت رنگ ارائه خواهد کرد که دو رنگ آن – Sunset Orange و Ash Green Metallic – منحصر به TrailSport هستند. این خودروساز قیمت اولیه رسمی را ارائه نکرده است، فقط اعلام کرده است که از محدوده متوسط 40000 دلار شروع می شود. گذرنامه خروجی 2025 از 43795 دلار شروع می شود (قیمت شامل هزینه 1395 دلاری مقصد است).
خریداران پاسپورت همچنین مجموعهای از لوازم جانبی پس از فروش را برای افزودن به SUV خود با «گستردهترین خط لوازم جانبی هوندا اصیل تا کنون» خواهند داشت. دارای چرخها، لغزندههای سنگی، صفحات خراشدار، تختههای MOLLE و موارد دیگر خواهد بود.