جدیدترین مدل تویوتا لندکروز ! + تصاویر
تویوتا لندکروزر برگشت . پس از یک وقفه کوتاه دو ساله، کبود آفرود به خط تولید تویوتا برای مدل سال 2024 بازگشت. ویرایشگر ارشد کریس پرکینز قبلاً در آوریل گذشته یک چرخش سریع در لندکروزر جدید داشته است، اما من مدل پایه 1958 را برای یک هفته دریافت کرده ام و آماده هستم تا عملکرد آن را ببینم – چه در جاده و چه در خارج از جاده.
مدل 1958 ارزان ترین لندکروزی است که می توانید تهیه کنید. این مدل 2024 با هزینه های مقصد از 57345 دلار شروع می شود و مدلی که من در حال آزمایش آن هستم هیچ گزینه ای ندارد، بنابراین دقیقاً هزینه آن است. تویوتا اخیراً قیمت مدل 2025 را منتشر کرده است که کمی گرانتر و 57900 دلار است.
تویوتا هر نسخه از لندکروزر را با همان موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر هیبریدی توربوشارژر با قدرت 326 اسب بخار و 465 پوند فوت، جفت شده با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و چهار چرخ متحرک استاندارد تمام وقت با برد پایین مطابقت می دهد. چرخ دنده من تا به حال فقط چند روز با آن کار کرده ام (و مجبور شدم آن را در گاراژ برای طوفان میلتون پارک کنم)، اما این نوزاد پسر را این آخر هفته به مسیرها می برم تا ببینم چگونه با برخی از زمین های سخت تر برخورد می کند. . در حال حاضر، این چیزی است که من تا به حال در مورد لندکروزر جدید دوست داشته ام و دوست نداشته ام.
- برندگان جوایز بهترین موتور های خودرو از سال 200023 شهریور 1403
- هوندا آکورد 2025 هنوز زیر 30000 دلار است !!!27 شهریور 1403
چه چیزی تا اینجا خوب است؟
به نظر عالی می رسد. من در ابتدا با چراغهای گرد مدل 1958 فروخته نمیشدم، اما ظاهراً خیلی بهتر به نظر میرسد. طراحی جعبهای کاملاً یکپارچهسازی با سیستمعامل است، نشانههای برگشتی – مانند علائم کلمه “TOYOTA” – بسیار جذاب به نظر میرسند، و رنگ خاکستری Meteor Shower عالی به نظر میرسد.
پیشرانه بسیار عالی است. مانند اکثر محصولات تویوتا با پیشرانه هیبریدی I-Force Max، لندکروزر دارای شتاب نرم ابریشمی و ضربه مناسبی است. شاید این 326 اسب بخار برای چنین وسیله نقلیه بزرگی زیاد به نظر نرسد، اما در اینجا قدرت بیش از اندازه کافی وجود دارد.
در واقع رانندگی خوب است. مشکل من با برخی از آفرودها این است که آنها در جاده آنقدرها هم عالی نیستند، چه با لاستیکهای بزرگ و سیستم تعلیق بیش از حد شلختهشان. اما لندکروزر رفتارهای عالی در جاده دارد. سیستم تعلیق اصلاح شده است، فرمان ارتباطی دارد و در بزرگراه بسیار آرام است.
چه چیزی تا اینجا خوب نیست؟
ترمزها واقعاً محکم هستند. اگر خیلی به پدال ترمز خنده دار نگاه کنید، لندکروزر ناگهان متوقف می شود. ترمزها بسیار محکم هستند و به سختی قابل تعدیل هستند، به خصوص در اطراف شهر، یک تجربه تند و ناگهانی ایجاد می کنند.
فضای داخلی بسیار ابتدایی است. من از طرفداران پر و پا قرص صندلیهای پارچهای هستم، بنابراین لندکروزر را به خاطر تاج و تختهای غیرچرمی آن نمیخوانم. اما برای یک SUV نزدیک به 60000 دلار، بقیه کابین کاملاً ساده به نظر می رسد. تعداد زیادی پلاستیک سخت سیاه وجود دارد و صفحه نمایش لمسی آن برای سال 2024 بسیار کوچک است و تنها 8.0 اینچ است.
من هنوز باید زمان بیشتری را با لندکروزر بگذرانم – و ببینم در خارج از جاده چگونه عمل می کند – قبل از اینکه بتوانم حکم نهایی خود را صادر کنم. اما تا اینجای کار، این SUV احساس می کند که می تواند برنده دیگری از تویوتا باشد.