خودرو خارجی

ما در حال رانندگی با فورد F-150 ترمور 2024 هستیم. هر چیزی را از ما بپرسید

فورد F-150 ترمور 2024 برای برجسته شدن نیازی به تریم نارنجی ندارد. این به طور قابل توجهی بالاتر از F-150 معمولی است، اما تا زمانی که به داخل کابین صعود نکنید، واقعاً از اینچ اضافی یا بیشتر قدردانی نمی کنید. لاستیک‌های گوشتی همه‌جانبه روی چرخ‌های مشکی با نمای بیرونی نقره‌ای Tremor که یک هفته رانندگی خواهم کرد، به خوبی هماهنگ می‌شوند، و نمی‌توان احساس برتری جزئی پشت فرمان را انکار کرد. این کامیون همان بالا نشسته است.

اون بالا هم قیمت داره F-150 Tremor مدل 2024 از 66345 دلار شروع می شود، اما کامیون نقره ای نمادین که در راهروی من نشسته است 81865 دلار است. اکثریت قریب به اتفاق آن از گروه 11710 دلاری Tremor 402A High Equipment Group است که مواردی مانند گرمکن صندلی‌های ردیف دوم، تزئینات چرمی، نمایشگر هدآپ، و مهم‌تر از آن، وسایل آفرود مانند جعبه انتقال Hi-Lock و از جمله موارد دیگر، دیفرانسیل جلو تورسن. اما، اگر برای مهارت در خارج از جاده آنقدر عصبانی هستید، F-150 Raptor 2024 از 80435 دلار شروع می شود.

این کامیون همچنین دارای موتور 3.5 لیتری EcoBoost V-6 در مقابل نسخه استاندارد 5.0 لیتری V-8 است، اگرچه فورد بسیار تلاش می کند تا صدایی عمیق و گلویی داشته باشد. این، همراه با استایل کاملاً ناهموار که برای سال 2024 کمی بهینه شده است، واقعاً به این دکل شخصیتی می‌دهد که همه جا می‌رود و فریاد می‌زند موریکا.

من در طول رانندگی طولانی مدت خود را در بزرگراه ها، پس‌روادها و حتی چند مسیر می گذرانم، بنابراین به سؤالات شما شلیک کنید و تمام تلاشم را برای پاسخ به آنها انجام خواهم داد.

چه چیزی تا اینجا خوب است؟
به طرز شگفت انگیزی سواری خوب. برای کامیونی با سیستم تعلیق متمرکز خارج از جاده و تایرهای تهاجمی General Grabber A/Tx، انتظار سختی و سر و صدای بیشتری در بزرگراه داشتم. ترمور در واقع یک اپراتور صاف برای جنگل های شهری است.
سبک فوق العاده در داخل و خارج. بله، زیبایی شناسی ذهنی است. اما فیس لیفت جزئی فورد همه دکمه های مناسب را برای یک کامیون تمیز و تهاجمی فشار می دهد در حالی که در بخش ماچو خیلی دیوانه نمی شود. چیدمان داخلی با انبوهی از کنترل های دستی برای این بخش نیز مناسب است.
کمک چرخش مسیر. در ابتدا استفاده از آن عجیب به نظر می رسد، اما قطعاً به این کامیون خوش دست کمک می کند تا از گوشه های کوچکتر عبور کند. و بله، سرگرم کننده است.

تا اینجا چه چیز بدی بوده است؟
کیفیت مشکوک من چندین تغییر دنده شدید را از گیربکس 10 سرعته که تحت دریچه گاز معمولی شتاب می گیرد، تجربه کرده ام. منظورم از تند، ضربات شدیدی است که به اندازه کافی محکم می زند تا بپرسم که آیا چیزی درگیر یا جدا می شود در حالی که قرار نبود. و سپس رطوبت داخل چراغ‌های جلو است که باعث می‌شود در حین شستشوی ساده دستی در یک محله سلف‌سرویس محلی، مه‌آلود شوند. ظاهراً این یک چیز عادی برای چراغ های فورد مدرن است که هواکش دارند. با این حال، برای یک وسیله نقلیه 81000 دلاری دقیقاً الهام بخش نیست.
16.0 مایل در هر گالن من قبلاً حدود 200 مایل را در ترمور طی کرده ام، اکثریت قریب به اتفاق در بزرگراه های باز با سرعت 75 مایل در ساعت. 16 مایل بر گالن کمتر از رتبه 18 EPA است، هرگز به امتیاز 21 مایل بر گالن بزرگراه اهمیت ندهید. و من با پای سنگین نمی دویدم.
81,865 دلار MSRP. لازم است اینجا بیشتر بگویم؟

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا