معرفی ولوو XC90 2025
EX90 تمام برقی پایانی برای بزرگترین شاسی بلند گازی ولوو نخواهد بود—XC90 در حال ماندن است. مدل نسل جدید در افق نیست، اما luxobarge فعلی در حال تغییر چهره دیگری است. این بهروزرسانیهای معرفیشده در سال 2019 را دنبال میکند و چندین تجدیدنظر در داخل و خارج به ارمغان میآورد.
اگرچه نسل دوم XC90 در حال حاضر یک دهه از عمر آن می گذرد، اما به طرز زیبایی در حال پیر شدن است. فیس لیفت جزئی طراحی جلوپنجره تازه ای را به همراه دارد که در کنار آن چراغ های جلوی کمی به روز شده با امضای چراغ های روشنایی LED اصلاح شده در روز قرار دارد. سپر جلو نیز با دریچه های هوای عمودی اصلاح شده است، در حالی که ورودی هوای پایینی بیشتر از قبل به بیرون کشیده شده است. در عقب، ولوو شکل آشنای چراغ عقب را حفظ کرد اما الگوی نور را به روز کرد.
تغییرات مهم تری در جایی اتفاق می افتد که سیستم اطلاعاتی-سرگرمی 9.0 اینچی سابق از بین رفته است. برای سال 2025، یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر 11.2 اینچی در مرکز توجه قرار می گیرد. دیگر در مرکز داشبورد قرار ندارد. به نظر می رسد یک تبلت از خط تیره بیرون زده است. جدا از داشتن مورب سخاوتمندانه تر، صفحه نمایش پس از افزایش 21 درصدی تراکم پیکسلی واضح تر به نظر می رسد. اگر صفحه نمایش بزرگتری می خواهید، EX90 دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی عظیم 14.5 اینچی است.
- بررسی لکسوس NX !25 شهریور 1403
راهاندازی جدید میانبرهایی را برای برنامهها و کنترلها در صفحه اصلی میزبانی میکند و دسترسی به عملکردهای دلخواه شما را آسانتر و سریعتر میکند. به سراغ XC90 هیبریدی پلاگین بروید و حالت رانندگی کاملاً الکتریکی تنها یک ضربه با شما فاصله دارد. در اصل، چیدمان جدید سیستم اطلاعاتی-سرگرمی شبیه ولووهای اخیر است، حتی اگر XC90 از سال 2014 عرضه شده است.
اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد. ولوو ادعا می کند که عایق صوتی اضافی را به بخش های خاصی از خودرو اضافه کرده است تا کابینی آرام تر داشته باشد. در جای دیگر، داشبورد دارای دریچه های هوای بازطراحی شده است و با پانل های تزئینی ساخته شده از مواد بازیافتی عرضه می شود. کابین به روز شده اکنون با فضای ذخیره سازی بیشتر در کنسول مرکزی، از جمله یک جا لیوانی اضافی، کاربردی بیشتری ارائه می دهد. پد شارژ بی سیم در پشت تونل مرکزی قرار گرفته است تا پس از جدا کردن آن از فضای ذخیره سازی دیگر مانعی برای آن ایجاد نشود.
ولوو در مورد مشخصات فنی سختگیرانه صحبت میکند، اما ما میدانیم که موتورهای دیزلی مردهاند. پلاگین هیبریدی وعده می دهد که بیش از 43 مایل را در حالت الکتریکی در چرخه WLTP و بیش از 497 مایل را پس از فاکتورگیری در مخزن بنزین طی کند. در ایالات متحده، XC90 هیبریدی پلاگین خروجی توسط EPA در برد الکتریکی 32 مایل رتبه بندی شده است و برد کلی آن 530 مایل است. سوئدی ها علاوه بر فروش XC90 جدید به عنوان یک T8 هیبریدی پلاگین همانطور که در اینجا نشان داده شده است، دارای طعم های B5 و B6 با ساختار هیبریدی ملایم هستند.
سیستم تعلیق بادی همچنان در دسترس است که SUV را تا 1.57 اینچ بالا می برد و آن را تا 0.8 اینچ کاهش می دهد. فناوری شاسی فعال جاده و وسیله نقلیه را 500 بار در ثانیه نظارت می کند تا یک سواری نرم و ابریشمی ارائه دهد.
دفترهای سفارش باز هستند و برنامه ریزی شده است که تولید نزدیک به پایان سال با شروع تحویل مشتریان آغاز شود. این سرمایه گذاری های جدید برای تازه و رقابتی نگه داشتن XC90 به ما می گوید که خودروهای بنزینی به این زودی ها از بین نمی روند.