خودرو خارجی

بهترین رکورد فروش خودرو های هیبریدی در اختیار هوندا !!!

هوندا در ماه آگوست رکورد فروش خود را به ثبت رساند و 28 درصد از فروش آن مربوط به مدل های هیبریدی یا الکتریکی بود.
بیشتر این خودروها هیبریدی هستند، اما Prologue تمام الکتریکی با 5401 تحویل تنها در ماه آگوست شروعی قدرتمند دارد.
این خودرو در حال حاضر فروش بیشتری از خودروهایی مانند هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6 داشته است، اما باید ببینیم که آیا هوندا پس از جلب رضایت موج اولیه خریداران، می‌تواند این شتاب را حفظ کند یا خیر.
هوندا ممکن است دیر به بازار خودروهای برقی دوربرد راه پیدا کند، اما شروع بسیار خوبی دارد. این شرکت در ماه اوت امسال رکورد فروش خود را به ثبت رساند که با فروش شاسی بلندها و کامیون های قوی، تعداد زیادی از هیبریدی ها و هوندا پرولوگ EV کاملاً جدید همراه بود.

هوندا در ماه گذشته 127900 خودرو فروخت که 35886 دستگاه برقی شده بود. اکثریت قریب به اتفاق آن ها هیبریدی هستند. استراتژی جدید هوندا ارائه پیشرانه های هیبریدی به عنوان گزینه ارتقاء برای خودروهای اصلی خود بوده است. برای به دست آوردن یک مدل تورینگ بارگذاری شده از آکورد یا CR-V با سیستم صوتی خوب، باید یک هیبریدی تهیه کنید. قرار دادن آنها به عنوان گزینه ممتاز نه تنها به کاهش افزایش هزینه محرکه هیبریدی کمک می کند، بلکه به دقت نشان می دهد که یک هیبریدی اغلب گزینه لوکس تر و بلندمدت بهتری است. خریداران شکاک که خواهان یک CR-V باردار هستند، احتمالاً از احساس خوبی که با سیستم هیبریدی دو موتوره به موتور چهار سیلندر گازی کمک می کند، شگفت زده خواهند شد.

چند سال پس از این استراتژی، 51 درصد از CR-V های فروخته شده هیبریدی هستند. هوندا تعداد زیادی آکورد هیبریدی را نیز به فروش می‌رساند، اگرچه این تعداد را شکست نداد. و فروش برقی از سیویک هیبریدی تازه معرفی شده افزایش یافته است. انتظار می رود سهم آن در سال آینده افزایش یابد.

اما این Prologue الکتریکی است که خبر واقعی است. هوندا در راه اندازی یک خودروی برقی دوربرد کند بود و زمانی که این کار را انجام داد، یک مدل اولتیوم تولید شده توسط جنرال موتورز را از قفسه خارج کرد. هوندا پرولوگ اساساً یک خودروی برقی شوروی بلیزر تغییر یافته است. این خوب است، زیرا من Blazer EV را دوست دارم. جهنم، من یکی را اجاره کردم. من فقط انتظار نداشتم که یک Chevy EV تغییر یافته در بازار تاثیر زیادی بگذارد.

من قانون شماره یک را در بازار خودرو شکستم: هرگز قدرت برندسازی را دست کم نگیرید. هوندا 20 سال است که خودروهای هیبریدی می‌سازد و باعث می‌شود مصرف‌کنندگان به گزینه‌های الکتریکی آن بیشتر از برندهایی که کمتر با مصرف سوخت و صرفه‌جویی مرتبط هستند اعتماد کنند. بنابراین هوندا تنها در ماه اوت توانست 5401 پرولوگ را جابجا کند. به عنوان مرجع، Chevy در کل سه ماهه دوم 6634 دستگاه بلیزر EV فروخته است. بنابراین حتی زمانی که هوندا دقیقاً همان خودروی برقی Chevy را می‌فروشد، هوندا آن را سریع‌تر می‌فروشد.

این می تواند به دلیل وفاداری یا اعتماد به برند باشد. ممکن است به این دلیل باشد که Prologue مشکلات راه اندازی بلیزر را نداشت. ممکن است به این دلیل باشد که Prologue چند ماه بعد عرضه شد و هوندا هنوز موج اولیه تقاضا را برآورده می کند یا به دلیل معاملات اجاره ای خوب در ماه گذشته. یا ممکن است، در حالی که تقریباً همه چیز در مورد بلیزر و پرولوگ یکسان است، هوندا شامل Apple CarPlay می شود، و Chevy اینطور نیست.

برای اینکه بفهمیم آیا این برتری پایدار است یا خیر، باید ببینیم که آیا هوندا می‌تواند فروش Prologue را تا سال آینده حفظ کند یا خیر. تا آن زمان، باید اولین خودروی برقی دوربرد خانگی خود را که در ایالات متحده ساخته شده بود، معرفی می‌کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا